Tuesday, September 25, 2012

Doorgift Paperbag

*updated on14 June 13*
Semua penjualan paperbag dah DISCONTINUED
Nisa tidak lagi menjual paperbag
however doily paper masih lg di jual
Assalamualaikum semua:)


Korg cari paperbag utk doorgift atau goodies? Well here's some item for you to choose:


Basic Craft Paperbag

Code CP01 
RM0.10 per pcs 
min order 50pcs





Basic Craft Paperbag with hard base 

CP03
RM0.20 per pcs 
min order 50pcs


Craft Paperbag with doily & ribbon
CP04
RM0.60 per pcs
Min order 50 pcs







Exclusive Craft Paperbag
Pricing RM1.00 per pcs 
*thank you sticker is not included.

*thank you sticker is not included.


*thank you sticker is not included. 
min order 50 pcs 
min booking period 1 month notice 
50% downpayment upon confirmation.



(Price is exclude postage)


to order email me at 
nisaalwy.sbbna@gmail.com
or visit us at our 
facebook page!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Let's Share!